1. Bea apă

Corpul este format din 60-70% apă, pe lângă funcțiile sale de eliminare, permite o mai bună asimilare a nutrienților prezenți în alimente. Consumul de înghițituri mici de apă cu adaos de suc de lămâie pur pe tot parcursul zilei are un efect durabil asupra sațietății. Ceaiul verde poate fi consumat și pentru efectele sale diuretice și de ardere a grăsimilor.

2. Micul dejun inteligent

Trebuie să furnizeze cel puțin 25% din energia zilei și să fie format din produse care vă permit să evitați pofta în jurul orei 10 sau 11 dimineața.
De exemplu: fructe.

3. Nu uitați să mestecați!

Faceți-vă timp să mestecați și să vă bucurați de masă: sunt necesare cel puțin 20 de minute pentru ca stomacul să primească mesajul de sațietate din creier. Prin urmare, este necesar să mestecați și mai ales să mestecați încet.

4. Mâncați la ore fixe

Nu așteptați să vă fie foame: de fapt, mâncarea la o oră fixă ​​permite stabilirea unui ciclu de 4 ore între mese și organismul nu mai sintetizează la fel de multă insulină atunci când saturația apare la intervale fixe. De aici și importanța gustărilor (și nu a ciocăniturilor!), posibil la mijlocul dimineții, dacă micul dejun este foarte devreme, dar mai ales după-amiaza, pentru a evita să fii sfâșiat de foame la cină.

5. Faceți menaj în bucătărie

Curățarea dulapurilor elimină pur și simplu gustările prea tentante …

6. Faceți o activitate paralelă care să vă distragă atenția

Când tentația devine prea puternică, faceți altceva: telefonați unui prieten, cântați, scrieți, dansați, jucați sport sunt exemple de activități care pot oferi la fel de multă plăcere ca un pain au chocolat și îți pot distrage atenția.

7. Limitați stresul

Acesta duce la o creștere a cortizolului, un hormon care crește pofta de mâncare și trebuie sa te concentrezi pe alimentele „zen”- cele care conțin magneziu (fructe și leguminoase), acizii grași de tip omega 3 (pește gras, rapiță și uleiuri de nucă, de exemplu) și vitamina B6 pentru a promova asimilarea magneziului (cereale integrale, carne, carne de pasăre etc.).

8. Mănâncă echilibrat

Mănâncă da, dar mănâncă echilibrat! Dacă sunteți în plin regim, că mâncați doar salată și că vă privați constant, dorința dvs. de gustare va fi cu atât mai importantă. Pe de altă parte, dacă mănânci variat și echilibrat, nu vei fi frustrat și veti rezista mult mai ușor de la o masă la alta fără să te ducă gandul la o prajiturică. Depinde de tine să găsești calea de mijloc.

9. Consumă crudități înainte de masă

Poate suna prostesc și totuși este foarte eficient! Acest truc constă în consumul unei farfurii mici cu legume crude înainte de fiecare masă: morcovi, castraveți, roșii, sfeclă etc. Ești răsfățat de alegere!

Dacă ți-a fost foarte foame la începutul mesei și ai fost gata să te servești excesiv, această farfurie mică te va face să te schimbi. Ne permite să ne umplem stomacul și să mâncăm în mod rezonabil după aceea, ușor și echilibrat.

10. Spală-te pe dinți

O să-mi spui „imposibil!” Și totuși da, este posibil! Într-adevăr, gustul pastei de dinți și prospețimea pe care o aduce îți vor tăia foamea. Dacă te speli pe dinți imediat după ce ai mâncat, vei fi mai puțin tentat să mănânci după aceea.

Dacă în ciuda acestui fapt vrei să mănânci, vei vedea că gustul pastei de dinți schimbă gustul mâncării tale și te va face să îți dorești să pui jos ceea ce mănânci!

Si nu uita să te iubești !Te aștept în universul meu, ca să devii cea mai bună varianta a ta! Intră pe www.renastereaevei.ro și vei afla toate detaliile.

Share

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Go top