Ce ar putea fi mai bine decât să te distrezi gătind legume de sezon …? Crud, gătit, prăjit în tigaie sau la cuptor, alegerile sunt multe!

Și de ce să nu preparați feluri de mâncare făcute cu legume de sezon, să gătiți sau nu sub diferite forme? Deci, acesta este un frumos castron de buddha pe care îl voi oferi astăzi😉

Nu trebuie să faceți totul în același timp, acest bol este un exemplu al modului în care puteți găti și împerechea legumele. Puteți adăuga o sursă de proteine, cum ar fi leguminoase, tofu, seitan … și un amidon suplimentar, cum ar fi orez, cartofi sau altele.

Recunosc că în acest bol de buddha am puțină preferință pentru morcovii cu cremă … îmi amintește de multe amintiri … bunica își gătește legumele mult în felul acesta și au mare succes, chiar și pentru cei ce nu sunt fani de legume. 

BUDDHA BOWL este un concentrat de ingrediente nutritive și sănătoase care vă oferă energie pe tot parcursul zilei. Veți găsi tot felul de legume, amidon, proteine ​​și acizi grași esențiali pentru buna funcționare a organismului.

SA PREZENTAM ACEST BUDDHA BOWL PE INGREDIENTE:

  • Cartofi dulci – aceștia sunt bogați în vitamina C.
  • Năut – sunt o sursă excelentă de proteine ​​vegetale.
  • Morcovii cu crema de soia- bogat in vitamina A 
  • Varză roșie – bogată în vitamina C și K, precum și antioxidanți.
  • Avocado – este bogat în acizi grași esențiali și antioxidanți (beta-caroten, vitamina C și vitamina E).
  • Quinoa – aceasta este o sursă excelentă de proteine ​​și fibre vegetale.

PREPARARE :

Ce minunatie cu acest preparat !!Daca esti organizata vei pute lucra cu viteza luminii…Asa ca sa trecem la treaba.

Punem baza care in aceasta reteta este QUINOA, dupa care adaugam morcovii.

Cum pregatim morcovii?

Curățați și tăiați morcovii în felii foarte subțiri.

Rumenitii intr-o tigaie cu ulei la foc mediu-mare timp de 5-10 minute, acoperite, amestecand regulat.

Scoateții de pe foc, adăugați crema de soia,amidonul de porumb și condimentele. Amestecati bine și gătiți la foc mic până se îngroașă. Și este gata !

Cum pregatim cartofii ?

Sincer eu pregatesc intr-o friteuza fara ulei.Ii tai rondele, incearca si tu.

Revenind la BUDDHA BOWL, acum este randul nautului sa ne ocupam de el.Mie imi place sa il tavalesc in boia.Sa incercam ! Intr-o tigaie punem nautul si il amestecam cu o lg de ulei de masline si boia dulce.

In continuare pregatim varza rosie si avocado pe care ii taiam in varianta cea mai fina.

Totul este gata !

Câteva cuvinte despre vinaigretă: este o vinaigretă simplă făcută din ulei de măsline, oțet și muștar, la care adăugăm curry și puțin tahini pentru a-i conferi consistenta. Obținem un sos bogat în arome care aduce puțină notă originală acestui bol de Buddha.

Pofta buna !

Daca te-am convins vino alaturi de mine in Programul « RENASTEREA EVEI », programul care iti va schimba viziunea despre alimentatie.

Share

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Go top