1.FOLOSIȚI TIGAIA CEA MAI MICĂ

Gătitul cu o singură tigaie poate fi eficient, dar gătirea unei cantități mari de alimente într-o oală mică poate împiedica gătitul după bunul plac.
Când toată suprafața cratiței este acoperită se produce abur.
Aburul previne rumenirea, care este esențială pentru menținerea alimentelor suculente și gustoase.

  1. NU FOLOSIȚI SUFICIENTĂ APĂ PENTRU A GĂTI PASTELE

Încă nu ați găsit o modalitate eficientă de a găti paste? Contrar credinței populare, adăugarea de ulei de măsline nu ajută. În schimb, asigurați-vă că folosiți multă apă atunci când gătiți pastele. Astfel, nu se vor lipi!

  1. MĂSURAȚI INGREDIENTELE USCATE DIN OCHI

Când vine vorba de gătit, este esențial să măsurați corect ingredientele. Nu folosiți niciodată paharul de măsurare lichid pentru alimente uscate.
Măsurarea este corectă atunci când folosiți un cantar de bucătărie!

  1. ADĂUGAȚI USTUROIUL PREA REPEDE

Majoritatea rețetelor recomandă adăugarea usturoiului. Aceasta este o regulă foarte bună, mai ales dacă usturoiul este tocat și căldura este foarte mare. Dacă usturoiul este primul lucru pe care l-ați pus în tigaie, din păcate va fi și primul lucru care va fi distrus. Fii vigilentă și nu face niciodată această greșeală.

  1. MÂNCAREA PRĂJITĂ

Este greu să spui „nu” mâncărurilor prăjite. Cu toate acestea, prăjirea alimentelor dvs. o poate transforma în alimente grase cu grăsimi trans și zaharuri care pot provoca diabet sau probleme cardiace. Toate acele legume proaspete nu au valoare atunci când le puneți în ulei fierbinte.
Din fericire, există o soluție ușoară care vă permite să savurați mâncăruri prăjite fără a risca să câștigați în greutate: friteuza cu aer! Tot ce ai nevoie este o linguriță de ulei!

6.ADĂUGAREA DE SARE ÎN MÂNCARE

Unii dintre noi avem obiceiul de a adăuga sare într-un preparat fad pentru a spori gustul. Consumul de sare a fost mult timp legat de boli de inimă sau insuficiență renală, așa că este timpul să puneți capăt acestui obicei nesănătos.

  1. GĂTIREA EXCESIVĂ A LEGUMELOR

Când gătiți legume, asigurați-vă că rămân ferme și ușor crocante. Fierbeți-le până se înmoaie și pierd substanțe nutritive importante, așa că cel mai bine este să le căliți ușor.

  1. CURĂȚAȚI-VĂ LEGUMELE

Știați că unele legume nu trebuie decojite? Uneori, ceea ce înlăturați  conține mai mulți nutrienți decât leguma în sine! De exemplu, cojile de cartofi, dovleci, morcovi, castraveți sau mere conțin o mulțime de vitamine și minerale, precum și o cantitate mare de fibre care face minuni în sistemul digestiv.

  1. NU SPĂLAȚI BINE LEGUMELE

Înainte ca fructele și legumele tale preferate să ajungă la masa ta, acestea sunt stropite cu pesticide periculoase. Chiar dacă nu le vezi, tot trebuie să fii atent.
Asigurați-vă că vă spălați bine fructele și legumele cu apă fierbinte și adăugați un vârf de bicarbonat de sodiu pentru a elimina toate urmele de pesticide.

  1. FOLOSIȚI UNTUL PENTRU A SPORI GUSTUL

Ne doare să vă spunem, dar dacă doriți să păstrați o talie subțire și o inimă sănătoasă, va trebui să spuneți nu untului.
Vă poate face mâncarea de zece ori mai aromată, dar poate, de asemenea, să interfereze cu funcționarea sistemului circulator și vă poate determina să acumulati kilograme nedorite pe termen lung.

Share

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Go top