SUPER ALIMENTELE

Ce face un super-aliment?

Fitochimicalele sale excepționale, densitatea mai mare a nutrienților și beneficiile pentru sănătate dovedite științific contribuie la pierderea în greutate.

Super-alimentele vă pot ajuta cu adevărat să atingeți greutatea ideală. Aceste alimente sunt pur și simplu fundamentale pentru orice stil de viață sănătos.

Dar asta este doar o parte din ceea ce le face atât de „minunate”.

Super-alimentele sunt o soluție elegantă și ușoară la dietele complexe.

Deși nu sunt „pastile magice” pentru pierderea în greutate, super-alimentele sunt ingrediente excelente în orice rețetă pentru o viață sănătoasă.

SUPER-ALIMENTE VERZI

Când vine vorba de super-alimente, legumele verzi sunt aproape întotdeauna pe primul loc și sunt de obicei în partea de sus a listei. Legumele de culoare verde închis sunt pline de nutrienți, vitamine, minerale, fenoli, antioxidanți și fibre.

BROCCOLI

Broccoli este una dintre cele mai sănătoase legume verzi de pe planetă. Se găsește frecvent în magazinele alimentare, dar unii sunt surprinși să afle că această legumă este plina de antioxidanți care susțin greutatea și metabolismul sănătos.

Broccoli conține, de asemenea, un antioxidant foarte special și unic, numit sulforaphane. Cercetările asupra acestei componente au arătat efecte anti-obezitate, ceea ce înseamnă că a consuma acestui super-aliment poate ajuta la pierderea naturală în greutate pe termen lung.

MACRIȘUL

Este o legumă verde acvatică cu un profil nutritiv unic.

Unul dintre motivele pentru care este considerat un super-aliment este faptul că el conține mult iod, un mineral de care avem nevoie cu toții. Iodul este deosebit de important pentru buna funcționare a tiroidei care la rândul său reglează greutatea și metabolismul. Cercetările arată că poate ajuta și la prevenirea obezității.

Alte superalimente verzi:

  • Spanac
  • Iarbă de grâu
  • Spirulina

 NUCI ȘI SEMINȚE

Urmează nucile și semințele, adevăratele motoare ale lumii alimentare bazate pe plante. Nu le putem ignora; deși mici, acestea sunt încărcate cu proteine ​​vegetale sănătoase, aminoacizi, grăsimi sănătoase și minerale unice de care avem nevoie cu toții.

SEMINȚE DE CHIA

Semințele de chia sunt bogate în acizi grași omega-3, cel mai sănătos tip de grăsime. Pentru scăderea în greutate, este recomandat să includeți multe din aceste grăsimi în dietă.

Puneti aceste semințe în apă ele  dezvoltă un plic gelatinos. Această gelatina conține toate grăsimile bune și face o băutură excelentă sau o gustare bună.

Alte superalimente din nuci și semințe

  • Semințe de in
  • Goji
  • Semințe de dovleac

CEREALE

În timp ce tendința în creștere de a evita glutenul exclude majoritatea boabelor, asta nu înseamnă că nu sunt super-alimente. Glucidele lor complexe și sănătoase, absența glutenului pentru unii, abundența lor de vitamine și fibre le fac esențiale pentru dietă.

QUINOA

Unii numesc quinoa „bobul secolului”. Civilizațiile andine îl consumă de mult mai mult timp decât restul lumii, în special pentru sănătate și bunăstare optimă. Quinoa are calități care îl fac un superaliment premium printre cereale. Este bogat în proteine ​​vegetale sănătoase, antioxidanți și chiar aminoacizi, care susțin un metabolism sănătos. Nu uitați, conține și fibre, care sunt importante pentru menținerea unei greutăți sănătoase.

Alte super-alimente din cereale: hrișcă

Share

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Go top