ACCORDĂ-ȚI TIMP

Acum vine cea mai grea parte a gestionării relațiilor sociale pentru TINE.

Trebuie să te obișnuiești. Vei avea senzația că noile alegeri alimentare sunt total ciudate. Este normal să ai acest sentiment, toată lumea se simte puțin ciudat când vine vorba de adaptarea la un nou obicei.

S-ar putea să te întrebi dacă sacrificiul merită cu adevărat. Singurul răspuns este  Fă exercițiile zilnice: Waccum/planșa /scaunul. Crește timpul de la săptămână la săptămână cu minimum 10 secunde. Merită cu adevărat.

Vizualizează  constant rezultatele pe care dorești să le obții, acest lucru ar trebui să îți fie suficient pentru a te motiva.

MĂNÂNCĂ ÎNAINTE DE A IEȘI DIN CASĂ

Nu ieși din casă pe stomacul gol. Mănâncă o masă echilibrată înainte de a pleca. Fă-ți o gustare dacă intenționezi să ajungi târziu acasă. Acest sfat simplu și eficient te va împiedica să mânanci mai mult decât aveai nevoie la un restaurant sau să cumperi alimente inutile în timp ce ești la supermarket.

LA RESTAURANT COMANDĂ ÎNAINTEA TUTUROR

Ai observat vreodată că atunci când mergi la restaurant cu prietenii și chelnerul întreabă ce vrei să mănânci, jumătate din prietenii tăi comandă același lucru?

Alții îți pot influența alegerile mai mult decât îți dai seama.

Este probabil ca prietenii tăi să comande ceva care nu face parte din planul tău de alimentație, plasează-ți mai întâi comanda. Deci nu vei fi tentat să te răzgândești!

PĂSTREAZĂ-ȚI OBIECTIVUL

Ține cont întotdeauna de motivul pentru care tu ai început această dietă. Gândește-te la rezultatele la care te poți aștepta după 21 de zile.

Dacă esti tentat să consumi junk food, bea un pahar cu apă și gândește-te la consecințele pe care le vei suporta dacă mănânci o masă nesănătoasă: întreabă-te dacă merită cu adevărat.

PREGĂTEȘTE O EXPLICAȚIE SCURTĂ ȘI DIRECTĂ pentru schimbarea ta

Nu datorezi nimănui nicio explicație. Nu trebuie să explici de ce ții dietă și cum încerci să îți schimbi stilul de viață. Acest lucru te va scuti de întrebări, comentarii și opinii inutile.

Aceasta este alegerea TA, nu a lor.

Și când vine vorba de a refuza mâncarea nesănătoasă care ți se oferă, poti folosi oricând una dintre aceste fraze simple:

„Încerc doar să mănânc de o altă manieră.”

„Medicul meu m-a alertat de faptul că am mai multe deficiențe nutriționale, deoarece nu mănânc suficient de bine.”

„Medicul meu m-a sfătuit să slăbesc, deoarece pot avea diabet peste doi sau trei ani.”

Share

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Go top