Când îți este foame, ultimul lucru din mintea ta este să gătești o masă echilibrată.

Vrei doar să mănânci ceva REPEDE pentru a-ți satisface pofta și apoi să te relaxezi. Fără să vă dați seama, comandați o pizza!

Este total de înțeles, corpul tău are nevoie de energie. Cu toate acestea, dacă intenționați să vă îmbrăcați din nou în costum de baie, trebuie să vă pregătiți propriile mese- este singurul lucru care vă va ajuta să evitați aceste tipuri de situații.

Când aveți la dispoziție mese echilibrate, veți fi mai puțin tentați să ieșiți să cumpărați mâncare sau să mergeți la supermarket pentru o gustare rapidă. Pentru a vă ajuta, vă vom împărtăși câteva sfaturi care vor face planificarea meselor ușoară, sigură și rapidă.

  1. UTILIZAȚI CUTII DE DEPOZITARE

Nu vă panicați, nu vă cerem să cheltuiți banii câștigați din greu pe cutii de depozitare.
Doar două cutii de prânz vor fi necesare.
Câteva cutii mici pentru condimente și sosuri ar fi un plus frumos, dar depinde de tine.

Amintiți-vă că aceste materiale plastice și pungi de plastic reutilizabile nu sunt recomandate pentru depozitarea alimentelor preparate. În afară de bisfenolul A carcinogen (BPA), chiar și materialele plastice care nu conțin bisfenol pot conține substanțe chimice estrogenice care pot provoca dezechilibre hormonale.

Folosirea unui suport de sticlă ar fi cea mai sănătoasă soluție pentru toată lumea, dacă intenționați să mâncați rece. Cu toate acestea, dacă intenționați să luați mâncare pregătită la lucru, luați o cutie termică din oțel inoxidabil care va păstra căldura mesei.

2.PREPARAȚI MESE SIMPLE

Preferați mese simple și concentrați-vă pe noi obiceiuri pentru a vă dezvolta. Acum nu este momentul să faci lucruri extraordinare!
După ce va deprindeți cu noile obiceiuri alimentare, veți fi motivați să experimentați lucruri noi.

  1. FIȚI ORGANIZATE

Pregătirea meselor necesită timp. Fiți organizate și planificați-vă calendarul, astfel încât să aveți suficient timp liber. Sunteți deja conștient de importanța pregătirii propriilor mese, dar trebuie să vă faceți timp!

4.ALEGE CORECT INGREDIENTELE

Puteți face orice mâncare care se păstrează bine.
Evitați depozitarea legumelor moi, a fructelor tăiate sau a alimentelor crocante, în frigider.
Luați în considerare rețetele de care vă puteți bucura mâncându-le reci. Folosiți cât mai multe legume crude!

5.NU SĂRIȚI PESTE MESE

Dacă omiteți o masă, nivelul zahărului din sânge scade, ceea ce vă face dificilă gândirea corectă. Creierul tău trebuie să funcționeze corect și, dacă nu are ceea ce are nevoie, corpul tău refuză în mod natural să facă tot posibilul.

Începi să te simți iritabil, obosit și confuz. Apoi, producția de cortizol crește, ceea ce te face să te stresezi mai mult și să îți fie foame.

Cea mai gravă consecință este că vă întrerupe ciclul regulat de alimentație și vă încetinește metabolismul. Acest proces poate cauza pur și simplu creșterea în greutate și vă poate îngreuna pierderea în greutate. Acesta este ultimul lucru pe care îl dorești, nu-i așa?

Share

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Go top